INDIVIDUELLA VAL :O

Asså hjälp säger jag bara! hur fan ska jag göra, mina individuella val:O
Nu funderar jag på att inte välja specialidrott D, för då kan man inte bli någonting utan man tränar bara, och väjer jag inte det tränar jag 3 gånger i veckan i skolan, okej det kanske inte är så mycket, men jag väljer hellre val som jag kan bli någonting på... :O
Jag kommer väja Matte C och pedagogisk ledarskap, Sen står det mellan Engelska C eller Spanska Steg 5 :O
Tycker det är skit dåligt att vi inte kan välja mer än 300 poäng, det suger verkligen...
Men jag får fundera lite mer på det här, Man vill ju ite väja Fel iallfall! :O

Kommentarer
julia

Ta eng c ;)

2010-02-22 14:54:43
Anonym

Nej klarar inte ens Engelska A, haha

2010-02-22 20:24:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0