INGET PH IKVÄLL...

WOHO! skolan är slut... :D Hade spanska prov sista timmen, och ja det blir nog Ig där... :O skit svårt, haha
Men nu är ja hemma, ska packa väskan och byta om, sen äta lite, ska väl snart dra ner till hallen igen! :D Måste plugga till Engelska provet som jag har i morgon ! inte okej,
Jag hoppas vi ska ut och springa idag på träningen, känner att det verkligen behövs, Kunde fan inte ens springa två längder idag på uppvärmningen så det kommer bli jobbigt, men jag måste verkligen det... :D
Nu ska jag inte skriva så mycket mer! :D
Något bra på tv ikväll? Jadå, Spårlöst, underbart! :D
Men jag kommer ju sakna PH ikväll, det som alltid var på måndagarna... :O


Just nu är den här bruden jävligt irriterande! :O

Kommentarer
Anna

fan va söööt! Jag måste fortfarande få komma förbi o hälsa på din söta misse! :)

2010-02-08 15:24:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0