Jag hade det trevligt! :)

SORRY för Bad uppdatering,men jag har verkligen inte hunnit skriva någonting, Igår var det typ en hel dag i vikingahallen, Kollade på när dom hade intagning till gymnasiet, sen gick vi och käka på SS skit gott, jag tog en kebab tallrik, :) muuumsigt, Det var typ Matilda's och deras klass + lilla jag! :D
Nej, men sen var det brottom brottom, jag och Matilda skulle ju döma uppvisningsmatchen... Skulle få 50 spen men vi fick 60 av snälla robban! :D Plus Godis, fika och mat i vip rummet (a)
Sen var det ju dammatch, jag och Matilda kollade på den lite bara, Pratade lite med Chessica också, jag gillar verkligen den där personen! <3

Skulle sen skynda oss och duscha och så, skulle hem till Anna med några folk och Umgås! :) Kul som fan var det, Vi firade lite "par" på kvällen där sen... trevligt Trevligt,!
Ställde klockan imorse sen ( sov hos anna) För jag skulle vara hemma till 1... :D
Nu sittar jag här och tänkte väl plugga i en halvtimme nu, sen drar jag ner till hallen lite innan våran träning för att kolla på SIFEN, Lovade faktiskt jessica det, och det ska bli kul, :) Sen har vi samling, vi har två matcher idag, Först nivå 2 sen nivå 1... Hoppas jag får vara med båda, men jag vill ju spela elitmatchen, men vi får väl helt enkelt se hur det blir med det! :)
Ikväll vet jag inte vad som händer, skulle kolla på film hemma hos mattias ikväll, så får völ se om det blir av, skulle vara skönt att bara vara hemma en kväll också. :) haha

Nej men nu Tänker jag inte skriva mer, för jag får skäll av matilda att jag alltid skriver för mycket och för många inlägg, så jag ska väl ta och sluta med det lite då!
Nejdå det ska jag faktiskt inte, måste ju hålla mig i takt med toppbloggarna! :) jag börjar faktiskt närma mig 1000 besökare delat i 10! hahahaha

Hoppas att Shitbulle lägger ut bilderna sen! :) haha


Ibland går du mig på nerverna, som idag!
Men du är verkligen underbar Matilda Karin Lundin! :) <3

Kommentarer
MKL

Jo tack för att du lägger in en fet bild på mig... "Madde du kan verkligen gå mig på nerverna. Men du är verkligen underbar"!

2010-02-06 20:32:21
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0