Jag ska tänka positivt!

Oj vad jag älskar dom dagar då man inte hoppar ur sin pyjamas!..Idag har det varit en äkta sån dag, förutom nu när jag tog ett sköönt bad! :P
Tycker synd om er som inte har ett badkar för det är det bästa som finns...
Idag har jag inte gjort ett piss, legat och degat framför tv:n och datan /:
Men jag gillar sånna dagar!
kollade lite i kalendern vad vi har nu, Slutspelet är i April och vi har två matcher kvar... så det är typ bara träningar nu ända till slutet av April, Känns faktiskt ganska bra, för just nu gör det ont vad jag än gör, så fort jag aska lyfta någonting med armen värker det:O Om jag ska vara ärlig känns detta inte bra alls, Men hoppas hoppas verkligen att det inte är någon fara, tårar!
nu ska jag sluta tänka på allt negativa, Det ni kommenterat betyder och jag tar in, ska försöka göra det bästa jag kan!

Nu ska jag fika lite med Mamma, :D om 20 minuter är det blåsningen, då får man skratta lite igen! :D


inte den här sommaren, men Nästa kanske, får helt enkelt se! :)


Kommentarer
MKL

Madde jag tror att allt kommer bli bra, nu när vi inte har så mycket matcher kvar är det kanske bara att vila sig iform? För vi alla vet att du är stark och kommer att komma tillbaka. Och vara som den gamla vanliga Madde. BÄST!

2010-02-21 23:44:16
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
eg

Jag håller med Matilda fullt och fast. Det finns nog ingen som är lika envis som du. Du kommer klara det här. Jag lovar dig. Och vi kommer stötta dig hela vägen! <3

2010-02-22 10:26:57
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0