Jessica är Bäst! :D

Jag blir fan ledsen när jag inte skriver i min blogg längre, men fan pappa vet inte vad det är för fel på internetet, För allas internet funkar förutom mitt och marcus:O
aja, nu får nöja er med att jag skriver i skolan!:D
Igår hade vi träning, fick köra försvar med Dagge, det är faktiskt jävligt roligt ibland! men inte när jossan hoppar rakt in i en!:D
Men det kändes bra, för jag fick ett antal smällar på armen som faktiskt inte kändes så mycket, så jag kanske inte vilar så mycket som jag tänkte från början,ska bara låtan smärtan gå bort, så är det nog bara att köra igen!:D
nu är jag glad!
Träning i morse, nu helpass handboll, älskar handboll på morgonen utan fys:P
Men i eftermiddag kommer det bli jobbigt! :D

nu har jag och Miranda våran redovisning kvar! :O Jag är skit nervös, ska snacka om värmepumpar och skit! önska oss lycka till! :D
Så nu ska vi läsa igenom en gång till så det sitter! :D
Kanske skriver ikväll om internetet är på topp!:P

<3<3




Kommentarer
salina

haha okejy =) men ändå, inte schysst ;-) man kan ju skriva på ett annat sätt!

2010-02-24 12:58:25
URL: http://saliinas.blogg.se/
jessica

hahaha, shit va glad jag blev när jag såg "Jessica är bäst" , men så kom jag ju på att det var jag som kom på att du skulle skriva det :D :D haha. men du är sååååå sööööööt, och många hjärtan till dig!! <3<3<3<3<3

2010-02-25 22:01:01
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0