Kort shopping med trötta ben!

Kan ju bara säga Att Elin och Matilda Gjorde min dag!...
fick ett sms och frågan om jag ville med till Eurostop... Funderade först om jag skulle med, för just när jag fick frågan låg jag och sov, men jag tänkte här kan jag inte ligga hela dagen, så Jag åkte med,
Tog halv fem bussen upp dit med dom :)
Ludde kroon var också med, riktigt trevlig pojk det där :P
Matildas Bh fick vi byta så det var bra,
Medan jag passade på att köpa Mascara och hårfärg, Som jag längtat efter en Bra Mascara igen eftersom att min försvann!
Så det var mycket bra! sen blev det en tjock middag, på macdonalds också, ibland är det mycket gott!
var där 1 o 1/2 timme kanske, för nu är jag hemma igen...
Stannar hemma ikväll för att återhämta mig, har ju varit trött och seg hela dagen, så ingen hockey, hoppas det är okej! :)
Nu ska jag fika lite med Mamma och Kolla Os... Måste ju faktiskt umgås lite med henne när man väl är hemma...
Blir nog inge mer inlägg idag... tror inte det iallfall,


Tack för idag, syns i morgon ist! :) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0