LillaAlfedji! :D


Rubriken är felstavad!?
JAG ÄR HÄR VART ÄR DU?


Jaha, Jag ställde klockan på halv 8 idag var ovanlighetens skull, brukar ställa den på 7, men då har jag så himla mycket tid över till datan, så nu ska jag faktiskt börja vakna lite senare, iallafall när vi har träning på morgonen :D
så därför hinner jag inte skriva så mycket, för jag måste gå om typ 20 minuter.. :D
Men vi kan väl höras efter träningen ?:) haha


HAHA detta påmminer mig om När Mattias brukar prata som honom, så jävla roligt :) haha
eller hur Matilda?

Kommentarer
Anonym

Haha alla som tälta i rorsers kommer nog ihåg det där! :D

2010-02-08 08:05:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0