Lillalillalördagen!

Jag passar på att skriva ett snabbt inlägg medan internetet är ganska snabbt, hoppas bara att jag kan ladda upp det här :P
Skolan idag var väldigt rolig faktiskt, eller jag ville typ bara hem när vi hade svenska,men jag lyckades hålla mig kvar!
Ibland kan Niklas verkligen göra sina pass riktigt jobbiga, men jag tyckte att jag och miranda kämpade på Väldigt bra ändå...
Men jag ser absolut inte fram emot nästa onsdag, istället för handboll ska vi ha springning ute, sen efter det ska vi ha cirkelbana inne:O ajabaja...
Skönt nu när man har tränat klart, man känner sig riktigt duktig... :)
Nu ska jag plugga lite faktiskt, har både svenska och natur att göra, sen ska jag nog göra lite Matte, för att inte ligga efter så jävla mycket! så det ska jag göra ikväll, ska nog inte göra så mycket, behöver en sån dag idag! :)
Så nu ska jag rulla vidare, får se hur internetet fungerar senare, ifall ni får någonting att läsa! SE YAH
Hoppas vi får träna med er nästa år också, för vi har så jävla roligt tycker jag! :D
Iallafall imorse på minihandbollen! :D
Okej, det saknas ju några på bilden, men jag menade ju såklart tvåorna!
YOU KNOW

Kommentarer
Anna

Ja vi måste få träna tillsammans nästa år! Iaf vi tjejer, killarna kan ju träna själva, haha! Vårat lilla gäng äääger!

2010-02-10 17:06:20
jessan

jag håller helt klart med! vi brudar är bäst :D

2010-02-10 18:26:37
URL: http://chessicaa.blogg.se/
julia

HEELT AWESOME GÄNG, även fast jag inte får vara med nästa år kan vi leka ihop året efter madde (a) :)

2010-02-10 23:09:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0