MELODIFESTIVALEN 10

Melodifestivalen...
Några bra låtar var det väl ändå, jag gillade ola's väldigt mycket, och sen den där tjejen som åkte ut /: fan inte rättvist... den där gruppen var verkligen skiit dåliga, jag fattar inte hur svenska folket röstar :/

Juste 20 mars MÅSTE jag bara lägga på minnet, då är det typ "hela historien" av stieg larsson, dom kommer visa alla filmer typ, eller jag fattade inte, men jag såg på reklamen! :D blev väldigt taggad till det :)

Hittade inget inlägg på Ola's låt!
men hur kunde den här åka ut? :O

 

 

 


Kommentarer
julia

Snälla lilla söta rara maddelito kan du göra en ny header till mig så skulle du vara ännu mer söt och rar? (a) PUUUUSSSSSSSSS :)

2010-02-06 23:26:47
JESSAN

svar: du ska ta åt dig madde! du är helt underbar ska du vetaaa!!! :D :D:D

2010-02-07 02:25:21
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0