MORGON

Jaha, då var man vaken igen känns som att man aldrig får sova, jag är ju vaken mer än vad jag sover! :) haha
Nej men idag är det den 4 februari, och jag är faktiskt glad, det blev aldrig att jag var borta i tre månader för den dagen är det idag, jag har ju redan kommit tillbax, känns verkligen heeelr grymt bra! :)

nu ska jag hoppa in i duschen och lite så, sen är det skola som vanligt, jag ska göra mitt Naturkunskapsprov idag som jag missade förut, vi har inte ens fått tillbaka våra första prov:O gillar verkligen inte rein!!!

Ikväll brukar vi ha en timme träning, men bara för vi är trötta på handbollen och så så ska vi åka pulka istället! snacka om roligt, hahaha


Jag vill ha sommar! :)

Kommentarer
jessan

hahahah, du ägde mig ju totalt madde!!! men du rädda ju typ me benet trodde jag ;) men aa, hoppas inte du har för oont baraaa!! :( <3

2010-02-04 11:27:04
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0