NÄR RINGER KLOCKAN?

TJENA FAN!

Ja, ni ser ju när jag är uppe :O inte okej, hur kan man vakna av sig själv 1 timme innan man ska vakna när man har sovmorgon? i hate it...
somnade sent igår, kunde bara inte somna! så idag trodde jag att jag skulle vara trött, men fan nej då ska man vakna innan också, Fast okej, jag är jävligt trött, men kan bara inte sova! :)
Men nu är jag vaken och jag ska väl börja gå upp snart och fixa mig, eller vi börjar inte förrän jätte länge, och det är underbart, men det är skönt att inte stressa på morgonen också,
Idag är det tisdag, vad betyder det?
Jo... typ 2 timmar håltimme efter en timme engelska, jag gillar verkligen inte, plus att idag ska vi stå där framme och göra en intervju, jag är med Marcus och vi har inte kommit någonstans, vet inte ens vad man ska prata om! eller jo typ drugs, men vi får se till att göra det en annan gång, för idag kommer jag inte kunna göra det...
får se hur många som gjort upgiften i klassen eftersom att ingen hade gjort den tills igår! :O
i love my class-
Nu ska jag sluta skriva, men det var roligt att skriva lite på morgonen, även fast man inte har någonting att skriva!
Ikväll är det träning som vanligt! Adjöss...


du är underbar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0