NO PUCTURES!

Nu har jag vaknat! har väl sovit i kanske 11 timmar, skit skönt måste jag säga,
Sov ingenting på hela natten igår så jag är TRÖTT/SLITEN/ TRÄNINGSVERK/HAR ONT... Men vafan jag är ju ledig från skolan idag så jag ska ju verkligen inte klaga! :) haha det är så himla skönt att ha låång helg ibland!
Fick ju låna lollo's kamera igen i helgen, men det har ju verkligen inte blivit många bilder tyvärr /: blev bara några inne på förläggningen! så jag hoppas att emma's pappa kommer lägga upp dom bilder han har tagit! :) dom brukar bli jävligt bra!!
Syrran frågade mig om det blir kina idag? asså det skulle ju verkligen vara så himla gott, det är ju buffé då också... Någon som vill hänga med då? :)
Nu ska jag bara fortsätta att sitta här i sängen ett tag! orkar faktiskt inte gå upp än :)






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0