Ont igen...?

Jaha, Mycket man gör på Svenskalektionen då! NAT...
Träningen idag gick faktiskt mycket bra, tills Jessica skjuter på min Vänstra arm, Jag Vägrar verkligen att köpa två skydd och ha! snacka om Oskönt, Men fan jag vill inte ha ont i den heller, hur ska jag göra?
Eftersom vi hade match ikväll sa dagge att jag inte behövde ha fys i eftermiddag, men idag säger han att vi måste det :O
Jag kommer vara död i eftermiddag på matchen, men det får väl gå då :D

Efter lunch har vi den tråkigaste lektionen av dom alla kvar :O inte okej... Naturkunskap, jag fattar inte ens vad vi håller på med, fast nu ska vi göra ett projektarbete, så okej, det är väl kanske lite kul! :)

Kommentarer
sv elin

Ja jag hoppas att jag kan träna på fredag. Men jag kommer ju oavsätt. Man vill ju inte missa en heldag på Arlandagymnasiet med dig;) Saknar dig med! <3

2010-02-03 15:32:12
URL: http://elingu.webblogg.se/
jessica

MEEEN NEEEEJ, GJORDE JAG ILLA DIIG??? :'( FÖRLÅÅÅT!! <3

2010-02-03 19:48:16
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0