ORKAR FAN INTE VÄNTA

Ja nu är jag hemma hos pappa den här veckan, betyder att jag inte kommer uppdatera så himla mycket...  :O
Eftersom att pappa inte har internet hemma... :O eller jo vi har det men det är skit seegt på min data...
Igår: Tränade som vanligt, gick jävligt bra till halva träningen var kvar:O fick ett skott på Vänster arm :S och fan vad ont det gjorde den här gången, har inte ont längre, men just då gjorde det ont, så jag var tvungen att beställa ett skydd till vänster också, eftersom att tejp inte verkar fungera, jag vägrar att vara skadad igen!!
Vettefan hur det kommer se ut, men jävligt fult iallafall...
men man är väl tvungen,
Sen var jag hemma, pluggade lite till engelska provet som jag hade idag ...
Gick väl inte sådär jätte bra, men jag hoppas på ett g verkligen, pallar inte massa omprov! haha
nu har vi som vanligt två timmar rast till IGU, Det är verkligen jobbigt!

Juste, jag ska nog låta min data bli snodd också, då behöver jag bara betala 1500 så får jag en nyare data, mycket snyggare ocks!:)
Och den kommer alla nya ettor få nästa år, Såå avundsjuk :O


Typ Såhär ser den ut...
Tror det iallafall, fatta naijs!


Kommentarer
eg

vad är det för märke då :P <3

2010-02-09 20:42:16
URL: http://elingu.webblogg.se/
MKL

Hoppas ja kommer in på ELIT!!!

2010-02-09 22:00:32
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0