ROSERSBERG HELA DAGEN LÅNG

Pengarna rakt ner i fickan! :D
Var väl framme i rosersberg vid 9 typ, Gick hem till Anna först, hon är ju vekrligen seg, men vi kom iväg i tid till hallen ändå :)
Skulle döma två matcher med henne först, 150 stålar för det... TJOHO
Sen satt jag kvar i hallen till klockan 2 då jag skulle dömma med Elin! 150 stålar direkt ner i fickan där med... TJOHO
Så 300 spen har man fått ihop idag, kan det bli bättre :) haha

Nej men jag har varit borta hela jävla dagen idag, har suttit i en handbollshall, så varför inte fortsätta att vara i en handbollshall?
Jo, jag drar nog ner till Vikinga snart, Herrarna har ju match, Känns som ett måste att kolla på dom ibland! :)
Nej, skoja, men det är faktiskt roligt, eller när man har sällskap är det ju roligt! så jag hoppas jag får trevligt sällskap idag, Anna skulle till Hallen så ja jag får ett härligt sällskap! :D

Nu ska jag nog ta och äta lite digestive kex, det måste vara det godaste som finns! :D
HAREBRA SA HAREN!




Asså elin, varför ska du alltid bli så bra på bild? :O



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0