School!

TJABABABA:D
Har inte så mycket att skriva, Trände i morse, men inte som vanligt, blir nog inte det på ett tag, pratade med Mats och det är nog inget farligt är väl bara att det fått en smäll igen, så det är bara att vila, så köra på med rehaben!
Men det är faktiskt bra läge nu att vila ett tag, så satsar jag på slutspelet ist, Låter faktiskt ganska bra, för tror att det är det jag behöver faktiskt! :D
Det var ganska soft träning idag, och Nu är det klart att vi åker till skol-sm! shöönt xD
5-6 Maj i göteborg, Kanske skulle vi åka redan den 4 också, som dom gjorde förra året, får väl se hur det blir, hoppas det iallafall!
Nu är det Engelska Marcela är inte här så vi gör ingenting, Jag ska typ redovisa om droger men vettefan hur det går:) haha
24 minusgrader är det idag:O heelt sjukt, hoppas verkligen inte att vi springer ute idag, för man dör när man är ute, men får se, kanske blir lite varmare:P haha


Jag vill ha sommar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0