SEGER!

Nu är det en glad madde som skriver! :) kom hem från Matchen för ett tag sen! Det var länge sen jag hade sådär roligt på bänken! :) Först när kristin vurpade och sen när julia springer efter en spelare över hela hallen kändes det som :P
Sen Annas "sälen" hahahahaha Men sist men inte minst! Jossan...
Hon springer till avbytarbänken med sitt finger urled :O shit vad ska man göra nu, heemsk syn måste jag säga, men det var hur kul som helst, för jossan visste inte om hon skulle skratta eller gråta... hahaha
Nej men ni hör ju, det hände så sjukt många saker... hahah
Kändes som att vi ledde stort hela matchen... vad väl skönt, det kändes inte som att möta skogås i elitserien, kändes jätte konstigt, men det var skit roligt!
Vi vann med 19-27, och vi som spelade jämt med skogås förut, vad hände? haha inte våran bästa match direkt, men det kändes heelt jävla bra helt enkelt...
Miranda larsson då? av 27 mål så gjorde hon 15! GRYMT... haha

Nej med det var lite om matchen, nu ska jag inte göra så mycket, sitter och äter några kvällsmackor, det kan verkligen vara gott ibland!
Ska väl snart hoppa ner i sängen, sovmorogon imorgon, det kan verkligen behövas säger jag! Fast jag trodde jag skulle vara död efter tre träningspass men jag känner mig faktiskt ganska pigg i kroppen... :D

Nej men det här inlägget kändes bara som att jag skriver bara för att skriva. så nu ska jag sluta! heeerrå!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0