SKIDOR NÄSTA

Sjuk idag igen! mår fan inge bra alls,
Någon som kollade på Curlingdamerna inatt? jag orkade dom ter första ronderna sen dog jag, Har nog aldrig skakat så mycket som jag gjorde igår:O
Kritvit var jag i ansiktet också, skit läskigt /:
Nu lever jag på Alvedon, den släpper väl vid 5, då mår jag inge bra igen, :O inte roligt alls.
Jag orkade iallafall ta mig upp till Maxi, var tvungen att kolla mössa och sånna saker, för på torsdag är det ju så att vi drar till Hassela och åker skidor, riktigt taggad faktiskt, bara man inte är sjuk då, men jag tror inte det! :)
Jävligt billigt Godis på Maxi var det, Köpte ett kilo, Så nu har jag resurser!

Nu ska vi här i lilla famlijen Fika, MYYYYS! :)


Det fick bli Pannband och skidglasögon idag,
Fint fint! :)

kanske blir att träffa flickorna idag,men om jag mår såhär blir det verkligen ingenting, sorry! /:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0