SOVMORGON

Sovmorgon är alltid lika skönt, jag bara älskar dom! :D
Hoppas vi kommer ha det såhär nästa period också. Me like!
Nu är det snart skola, börjar om en timme!
Efter det är det träning med laget vid 5... :D
Nej, vi har ingen fotboll idag, så hur fan ska vi värma upp?
äsch, vi kanske hittar en annan fotboll...
Jag är jätte sugen på att göra någonting idag,
men jag vet verkligen inte vad det skulle vara,
men det känns som att vi har lov idag! konstigt :O
Det blev ett kort inlägg! Skriver väl mer senare! :D
Fick reda på att det nu är klart att Julia får gå i våran
klass sista året, det ska ju bli sjuukt roligt! :D
















Jag bara älskar bilden på dej sötis!! :D <3

PS. Inge pengar på mobilen, svarar kanske inte, ! :D

Kommentarer
eg

Och jag bara älskar diiiig!!

2010-02-11 13:00:14
URL: http://elingu.webblogg.se/
julia

wiiiiiiie :D:D det längtar vi till!

2010-02-11 15:23:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0