STUDIEDAG

Okej, nu börjar klockan bli mycket, Jag måste hinna plugga nu innan PH, Jag har Engelskaprov imorgon!
Idag: Var på Kina med min syrra, det var gott, men jag åt inte så mycket, Konstigt! när man är på kina äter man väl hur mycket som helst! men jag var inte hungrig...
Började kolla på en film, AU PAIR, hört talas om den? verkade skit bra iallafall, men hann inte se hela, Matilda och Anna frågade om jag ville åka med hem till Anna efter att dom slutat och kolla på film, och ja! jag hade ju legat hemma hela dagen nästan så jag ville bara göra någonting annat! så vi drog till Anna, där vi satte på Flickan som lekte med Elden, Jag såg den på bio, men dom andra två hade inte sett den, Det är rikigt bra faktiskt! skit läskig, Hahah
Nu måste jag bara se luftslottet som sprängdes!
Aja, Nu sitter jag hemma hos Mamma, Ska börja plugga snart, men mamma kollar på Familjen annorlunda! jag visste inte att det var en familj från Märsta med där, skit coolt faktiskt, men fyfan vad jobbigt dom måste ha det... Har ni sett det någongång?

Nu ska jag plugga ända till PH börjar, sååå taggad på det nu, Finalen är ju imorgon, den får man ju bara inte missa,


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0