SUCK!

DET VAR DET JOBBIGASTE JAG NÅGONSIN GJORT!!!
Fyfan i helvete... säger jag bara...
Först hade vi en skit jobbig cirkelbana inne, sen gick vi ut och sprang :O
Eller sprang och sprang, vi plumsade i snön! Heela fältet utanfr vikinga i världens djupaste snö med löparskor... Kallt som fan, och Man Pallade inte!
Skulle springa 8 längder, men Dagge och Niklas såg att vi inte pallade så vi stannade på 5... vissa hann väl med 6 och 7 också! Men För mig räckte det med 5. sen var jag död!
Nu är det en LÅÅÅÅÅÅNG varm dusch som gäller... För det är jag värd,
Dom tror vi ska bli skidåkare! :O hahah

Nej. nu ska jag sluta klaga, jag känner mig enormt duktig nu iallfall!
Hörs senare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0