TICK TICK!

Hjälp vad klockan gick snabbt...
Idag innan träningen gick tiden jättesnabbt, Helt plötsligt var klockan fem och jag hade inte knytit skorna :O
Träningen idag var verkligen huuur tråkig som heelst, Körde på en sida hela träningen, och med 3 Målvakter är det verkligen inte kul, Ibland tycker jag inte om när det är så, när man aldrig ser upp till oss, men jag förstår dom ibland också, men idag fick jag kanske 10 bollar på mig sen var det dax att byta, och sen var träningen slut :O inte roligt alls,
Men jag och Anna körde lite straffar på Andra sidan, så det fick jag roa mig med hela träningen...
Sen hade vi fys också!

Och när jag kom hem skulle jag kolla på skidskytte, så när det var klart hoppade jag in i duschen, och nu är klockan redan nio! Shit, var tog klockan 8 vägen egentligen?
Nej nu ska jag vara duktig och sova idag, ska somna innan tio,
Imorgon har vi först cirkelpass med Niklas, sen ska vi ut och springa ute, Jag är verkligen inte Taggad för det... Iallafall inte på en Morgon, Men det ända positiva är att vi slutar skolan tidigare, Rätt skönt faktiskt,
Ska ta en " alla <3 dag " fika i morgon med flickorna tror jag! :D
Elin frågade mig idag, det tackar jag vekrligen inte NEJ till...

Nu ska jag sluta skriva, för jag vet att ni inte gillar när jag skriver så låångt.. ska försöka sluta med det! :D
Godnatt!


Det här är mina underbara flickor! <3

Kommentarer
eg

Dina inlägg är alltid roliga och läsa, så keep on going på det lååånga. Det gillar vi! ;)<3

2010-02-16 21:29:59
URL: http://elingu.webblogg.se/
julia

SLUTA INTE SKRIVA LÅNGT, DE ÄR KUL ATT LÄSA :)

2010-02-16 23:32:52
MKL

sschnyyyggg bild...........................................................................................................................................................................................

2010-02-17 07:44:47
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0