Träning!

Ibland kan jag verkligen ha tråkigt! sitter hemma och väntar på att dra ner till hallen, men ändå orkar jag inte gå ner dit och dega! men det kommer bli att jag går ner dit snart ändå! :O
ska väl äta lite innan också, ska ju nämligen ut och springa idag på fysen, gör det varje måndag nu och det är faktiskt mycket skönt! Nej jag har inte så speciellt mycket att säga,
Förutom att jag inte fattar ett piss av svenska saken.. ska typ skriva om Marathonlopp, och hur det var på greksaken... jag förstår faktiskt inte, juste det var snack om myter typ! någon som vet något?
tror inte det...

Julia, idag var det läge att fixa header, men du måste skicka bilder och ge mig förslag! :) för det är roligt att hålla på när man inte har något annat för sig! :)

Haha okej då... dom är tillsammans! :)


Kommentarer
julia

OKEEEEEJ ska välja ut några/någon bild så skickar jag sen :D puss

2010-02-15 15:49:51
eg

Har du inte lärt dig att jag i stort sätt nästan alltid har rätt? :P haha

2010-02-15 19:53:38
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0