UPPE MED TUPPEN

Nu är klockan 9 och jag är vaken :O somnade väldgt sent igår, men ändå vaknade jag tidigt, -varför? jo- någon viss person kom och väckte mig! Jag hatar när man inte får sova ut! :) haha
Men jag får väl gå upp nu och äta lite frukost! Hela gänget ska iväg till sigtuna och åka lite skridskor, men jag kan tyvärr inte hänga med eftersom att jag ska till hallen och döma! :D
Lite skönt ändå, för jag kan inte åka skridskor! :) haha

Senare idag vet jag inte vad jag ska göra! någon som har nåt förslag! :) haha
Nu ska jag inte skriva så mycket mer så vi får höras senare! :)


Den Här Nörden ska jag döma med idag! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0