UTSLAGNA!

Shit vad jag är trött just nu! :O
Vaknade klockan 6 och kollade hockeyn:O SKIt match säger jag bara, Men det var faktiskt jämnt och spänna nde, med Sverige skulle ju vunnit! :O
aja, nu ska jag inte sova, för jag hinner inte, ska fixa mig till skolan nu! ångest på hög nivå...
Träning i eftermiddag, ska köra på med rehab då, smärtan har inte minskat nu på två dagar, lite sitter fortfarande kvar! men det går nog över snart:P
Men vad spelar det för roll om man är trött nu? endast två dagar kvar till sportlovet!! shit vad jag längtar! :P
på torsdag drar vi och familjen wittberg upp någonstans och åker skidor! :D UNDERBART...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0