VÄCK INTE MIG IMORGON!

Hoppas att det här hår att spara nu då! när man äntligen kommit in:D
aa idag gjorde vi si o så... Orkar verkligen inte skriva! :D
nej men vid 4 direkt efterfysen( stressade som fan) tog jag, Marcus, Lollo och anton tåget till eriksdals och kollade på Bajen-Ystad! Dom utklassade så det var inte så roligt, men det var roligt att se casper igen, har fan inte sett han på skit läänge! :D
Vi raggade skjuss av Jimmy hem, men han var verkligen inte snabb i duschen, så där var vi typ sist kvar i hallen! :O
Men vad gör man inte när tågen inte går?:) haha

Kom hem och kollade på killstafetten, GUUUUULD säger jag bara! :D fyfan vad härligt :) Glad blev man:P
Och nu funderar jag på om jag ska ställa klockan imorgon! har faktiskt inte sett en ända hockeymatch detta OS så det är väl på tiden!
Marcus har bjudit hit massa folk så liv kommer det vara,:O
Men det är väl roligt! haha
Men vi får väl se om jag orkar vakna imorgon! :D

Nu ska jag sova iallafall... Godnatt! :D <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0