Vad händer i morgon?

ALOHA!

Nu gör jag absolut inte mycket, har väl varit hemma ett tag, det blev ganska länge i hallen idag, men jag orkade inte gå hem, men pappa vägrade hämta mig så jag fick gå hem iallafall sen.
Att döma gick faktiskt bra! skit tråkigt, för det finns verkligen dåliga lag ibland, blev avundsjuk när Matilda och Elin fick döma värsta toppmatchen, så mycket roligare än en seg och tråkig match!

Tänkte gå och äta lite mat efteråt, men det blev lunch i vikingakjorren ist!
en korv där kan verkligen vara hur gott osm helst ibland!...
Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar, sen vet jag inte vad vi ska göra! kolla melodifestivalen ska jag göra iallafall, hoppas det är bättre artister idag i sandviken, än det var förra lördagen!
Imorgon blir det heldag i hallen igen, jag lever verkligen där.
Men det är Alla <3 dag också, kanske man hittar något extra, men vi får väl se! :P
Nu ska jag vara social. leka lite med Söta frida! :)
Hörs senare...





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0