Vad ska jag ha på mig?

Hallådär alla friska människor! :) eller det kanske finns dom personer som är som mig idag också, sjuk :O
Igår när jag kom hem höll jag på att svimma vad trött jag var, sen började jag frysa och må dåligt, Det sitter i fortfarande, inte alls lika mycket, har tagit en alvedon och en dusch, så just nu är jag faktiskt ganska pigg...
Hoppas jag ändå får gå utikväll, för jag tror det blir att träffa brudarna efter att vi har haft våran middag här hemma, Familjen Wittberg och Najjar kommer hit, ska bli trevligt trevligt,! inte ofta man umgås med klasskompisarna såhär på dagarna! :P
Nej men jag vet inte alls vad vi ska hitta på, men skulle vara roligt att göra någonting eftersom att det var ovanligt länge sen vi träffades allihoppa... Jämfört med förut... :)
Men vi löser det senare...
Nu ska jag ställa mig och föna håret, mycket skönt, funderar på att klippa mig också, så det ska jag väl göra innan jag fönar det:) behövs verkligen, Klipper upp det lite mer, känner för det! :)

Men sen ska jag ngóg bara slappa lite framför Tv:n innan alla andra kommer hem!... :)

Juste, Måste ju faktiskt önska min syrra lycka till idag som ska göra Halkan, jag längtar verkligen tills hon får körkort, Ni kan ju gissa varför?
lycka till bruden!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0