1/1-10

Hahah nu har Anna och Elin presic gått, lite tråkigt faktiskt, jag har verkligen roligt med er flickor  :D
Det blev lite sent igår, men jag vet att du hade det trevligt :P haha
Nu ska jag inte göra så mycket mer än att fixa lite här hemma, sen ska jag nog hem till elin med flickorna, hon är själv, så kvällen spenderas nog där hemma, och det tackar jag verkligen inte nej till!
Men nu ska jag nog faktiskt börja öka takten lite, ! :)


Satt och lockade hela gåret imorse också, haha ser verkligen roligt ut, Men kort hår ska jag iaf inte ha! :)
Jag bjuder verkligen på bilden :D

Kommentarer
Anna

Det blev ju skitfint madde :-D

2010-01-01 17:49:37
URL: http://alfmina.blogg.se/
maddelito

Hahah, ser ut som en kung från 50 talet, men annars var det fint :D hahah NAAAT.. :)


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0