2/1-10

Ja, vi skulle som sagt ta BUSSEN till coop, men eftersom att det är röd dag så gick den inte :O vi började att promenera i det kalla, jag och anna var ju inte direkt taggade, men vi sa att vi går till stationen och tar bussen därifrån, Skulle precis gå över vägen när vi ser sista bussen åka /: då blev det inge coop utan godis på videobutiken!
Sen var det 40 minuter kvar till bussen skulle gå till elin igen! jag VÄGRADE verkligen att gå, så vi hoppade på 580 och åkte ett varv runt steninge, trodde att bussen skulle åka tillbax till stationen direkt, men NEJ, då skulle den stanna på jupiter, Då var det bara att börja vandra,
Kändes som en evighet att gå, men vi stannade till hos Jacob lite och värmde oss, mycket skönt och trevligt, anna?
Jag gick typ och drog Anna hela vägen, hon orkade inte gå, sen fick jag nog och gick in i skogen, vad som hände där kan vi ta en annan vacker dag, :)
Men sen var det bara att åka hem, presic utanför elins dörr kom vi, glad var jag som inte behövde gå något mer!
Satte på Pearl Harbor,  Och ja Jag har verkligen ÄNDRAT mig angående världens bästa film, det är itne a cinderella story, utan Pearl Harbor, Matilda och Elin förstår inte hur jag kan gråta när jag sett den 50 gånger innan, men jag gråter lika mycket varje gång, Man bara tänker på ALLT!
Den är ju 3 timmar lång, så jag har kanske gråtit 2 timmar, men det är härligt,
Nu ska jag nog lägga ner det här långa inlägget, för det blev väldigt dåligt formulerat, :D

GODNATT,


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0