AJ ÄR ORDET...

Jaha, kan ju börja med att säga att jag inte har något internet hemma:O så jag har inte kunnat skriva eller någonting /:
aja, igår var vi som sagt i Tumba och spelade match, Förlorade med 7 /: inte våran bästa match direkt, men någongång måste man förlora också...
nu sitter jag i skolan, fattar egentligen inte varför jag är här eftersom att vi har en lektion i en timme, sen slutar vi! åhh jag vill vara hemma och sova :O
nej jag orkar faktiskt inte skriva mer,
Idag får jag ha lite dålig uppdatering,
Måste också meddela att jag inte kan gå idag heller :O träningsverk.NU
Märks att man inte tränat med niklas på ett tag :P


Gjorde den igår? ska jag byta :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0