Allas våra gästinlägg!

Det är underbart skönt med sovmorgon! :D
nej men jag vet fan inte vad jag ska skriva nu! Kollade film på första lektionen och nu har vi två timmar rast, Jag hatar tisdagar! :O
Träning ikväll också... sen stannar jag nog kvar och kollar på damerna när dom har match! :)
Nej nu ska marcus fortsätta skriva lite här...

per och jag ska nog upp till valsta snart och handla lite gosaker...... lite mat till träningen och kanske någon godisbit om man har råd. måns hälsar
nu ska per ohlsson skriva lite också..

här sitter jag med ett gäng bimbosar, måns leker sexig med sin bränna, mår mest illa eftersom han klagar på mitt hår när han själv går med en frisyr gjort av nån thai. mycke sul för honom. mycke trnsor också så låter bra. pusshej
Nu ska Joakim skriva några rader.....
äääh...
aa jocke funderar på att skaffa blogg efter denna succe, allt för oss. nu får maddeslynan ta över.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0