ÅNGEST

Ville att denhär sista dagen av mitt lov skulle bli perfekt...

Ni förstår inte vilken ångest jag har, Både för det jag gjorde igår, eller jag ser inte vad jag gjorde för fel, men det ända jag kan säga är förlåt, sen orkar jag inte reagera längre, det var ett skämt, vissa gick på det och vissa gjorde det inte, men jag hade ändå en jävligt rolig kväll, och den här dagen kommer jag fan inte förstöra, för det är min sista dag på lovet idag! :O ÅNGEST
 jag ska väl sna dra mig vidare hemmåt, sen vet jag inte vad jag ska göra, mamma jobbar kväll idag, så jag är själv hemma! får väl se vad jag hittar på, men tidigt ska jag sova iaf, man måste ju vara pigg imorgon, men jag längtar faktiskt tillbax till min lilla klass nu! Heelt ärligt, men det känns som det bästa lovet, jag har verkligen varit med dom bästa väldigt mycket, och det är det som gör mig glad om jag ska vara heelt ärlig!
Men nu ska jag inte visa känslor längre, Ta detta hur ni vill jag orkar faktiskt inte vara så seriös längre!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0