Dålig uppdatering!

Okej, jag vet att ni klagar jävligt mycket på min uppdatering, men mitt internet funkar fortfarande inte hemma /:
Lite om helgen...
Vann dom 3 första matchern i gruppen och förlorade mot stockholm, det blev kvartsfinal mot Skåne på söndagen, men det gick ju verkligen inte så jäävla bra :O
Så där var Sverigecupen slut, Måste nog vara den jobbigaste tuneringen jag varit på, Det är verkligen jobbigt att inte Spela, Nu ska jag Köra HÅÅRT med min arm så jag ska fan komma tillbaka snart, måste nog prata lite med mats och se vad han säger!
Men annars har det varit en bra helg,
Jag måste ju bara säga GRATTIS till min lilla klassmate Miranda och Johan som kom med I Allstar! GRYYMT JU!!
Be proud ;)

Nej Nog om det!
Nu är det skola som gäller, hade träning imorse som vanligt, Faktiskt kul, Fysade lite med Anna idag, Härligt :)
Sen var det lite egen tid! :) och då fick jag vara med och köra lite! :)
Nu hade vi precis engelska och Vi kollade på film, Handlade om en tjej som snackade om sitt liv, ganska tråkigt måste jag säga, :(
Men nu har vi mentorstid så jag hinner inte skriva så mycket,
Men victor och Felix hälsar, var ju tvungen att skriva det :)...


Matilda! du måste färga mitt hår nu?? haha

Kommentarer
Anna

wwwweeeeeiii fyskompis :-D haha

2010-01-18 13:28:06
URL: http://alfmina.blogg.se/
MKL

Jag kan färga det svart på dig ? :))

2010-01-18 21:08:50
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0