DAMPAR PÅ INTERNETET!

Okej, det har tagit mig en halvtimme att komma in här och skriva! inte konstigt att jag uppdaterar så lite, men det får bli mer av det i skolan, eftersom att min data är jätte seg här hemma! :)
aja, Träningen idag var jävligt svårstartad, mina ben verkar så fort jag gör någonting, men skönt när man blev uppvärmd :)
Men nu har man värre än innan så jag får väl se hur det blir i morgon bitti! Fysen imorgon eftermiddag skulle tydligen vara ett 60 minuters pass med Ben och fotarbete, Jävligt bra för min del, men inte just i detta läge om man säger så! :) haha
Jag och Ingela Fastnade för en sjukt bra film på trean som vi kollade på nyss, tror den hette typ somthing new, eller someone... ingen aning, jävligt bra var den iallafall :) älskar kärleksfilmer... Vad gillar du för slaks film? :)

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon till skolan, måste verkligen gå till skolan i morgon för att värma upp benen lite extra :) haha
Men sen på eftermiddagen åker jag in till eriksdalshallen och kollar skånela-djurgården! hoppas jag får följe! :D
Anna du skulle också in va? hör av dig :)

Juste, jag kollade inte på paradise idag, eftersom att jag är tvungen att se vad som hände igår också, så får ta och göra det i morgon, hoppas det kommit in då :) fär nu orkar jag inte kolla på det iallafall :)

Varför byta namn?

Inga bilder går att ladda upp, eller jag kommer inte ens försöka, Jävligt segt iallafall...

Kommentarer
anna

jaa jag e på :D jag tror det e ett gäng som ska ta tåget in så ensamna blir vi inte iallafall ;D <33

2010-01-12 23:21:24
URL: http://shitbulle.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0