DET FUNGERAR,

När man sitter i köket så är det bra internet, Så nu kan jag skriva en massa inlägg!
Nu har jag vart och lämnat alla tulpanerna, :) Skönt att ha det gjort,
Var på coop innan vi hämtade tulpanerna, Gissa vem vi såg där inne då? Magnus Hedman, Fatta coolt, Det är inte ofta man ser sånna kändisar inne på lilla coop i Märsta, Köpte lite godis gjorde jag också, Alla andra flickor i Laget ska ju iväg på match nu, KOM IGEN! Jag stannar hemma och kurerar min hals, har fortfarande lite små känningar i den! Ingen träning i morgon heller eftersom att vi har friluftsdag, så då ska jag också vila, sen är det bara att packa väskan och tagga! :)


I helgen är det VÅRAT lag som ska spela! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0