SWEET SIXTEN!

What a Night!

Okej, jag har inte haft någon data att skriva på eftersom att jag inte har varit hemma, så nu får jag ta och skriva allting nu, och jag tror det kommer vara värt att läsa! :)
Får väl se hur långt det blir att skriva :)
Aja, det började med att vi sa till Elin att vi alla skulle hem till Anna och baka, och söt som hon är går hon ju på det...
Matilda och Elin tar värsta omvägen till stationen, haha alla detaljer orkar jag inte skriva, men det kan ni faktiskt läsa om här :) Det blev iallafall att dom gick förbi kina resturangen, där jag och Anna står och sjunger...!!
vi hade faktiskt köpt dyra ljus, typ som tomtebloss, men våran nya tändare funkade ju inte! :O så det blev lite misslyckat, och inga Partyhattar hade dom på ica heller /: men det var roligt ändå för hon blev jätte överaskad... haha
Vi bjöd henne sen på kina mat, Gott som fan var det... :)
Ja vi satt där i tre timmar, och åt och snackade :) jag älskar att prata med er flickor!
så jag fick en massa goda skratt och tankeställare! :D haha
Vad vill vi med sommaren egentligen? :) Hahah
Men sen var det faktiskt dax att gå ut, jag hade väntat på det väldigt lääänge, eftersom att jag visste vad jag hade i min väska! :D haha
Vi går ut, och matilda Ber elin ta av sig in Halsduk :O hon fattar ingenting, så just i det ögonblicket knäcker jag ägget :D hahahaha
Hon förstår inte att det är ägg, hon ba det kändes som en sten hahaha...
Men det var det, sen gick jag och Anna mot stationen för jag skulle ta bussen hem och Anna skulle ta tåget!
(matilda och Elin åkte med dagge hem)
stationen försöker jag och Anna få sprutt i våran tändare, men vi lyckas inte /:
otur...



På bussen sen får jag ett Sms av matilda :du kommer vid 5 va? då var klockan 20 över 4 typ :) haha
Så jag hem och skrev mitt superdupersnabba inlägg, och sen hoppade jag på bussen igen :) Det blev lite stressigt, men det var det verkligen värt,
När jag kommer till matildas backe var jag lite rädd att jag skulle få gå ner själv, men nej så var det inte :) haha
Alla stog där i mörka backen med facklor och marcaller :P Dom hade också skit mycket kläder på sig, medan jag hade leggings, och ingen mössa eller vantar! :D hahah jag visste ingenting, men jag frös bara om händerna, så jag fick låna en trasig vante av matilda :) men den hjälpte faktiskt,
Men sen fick jag låna Julias vantar och dom var faktiskt riktigt varma... vi dom andra barnen åkte pulka ner för backen! :D haha det var faktiskt mycket trevligt, Mia hade planerat allting in i minsta detalj :)
Men sen var den hem till värmen som gällde, där bjöds det på Jätte god Italiensk buffé :) haha
Sen var det en massa roliga spel! Med Andra ord! det är verkligen ett spel man skrattar åt, och jag vann faktiskt en gång av typ hundra,men det är det roliga med spelet som gäller :) haha
Kvällen blev väldigt låång, och När vi skulle följa dom andra upp för backen så blev det Mycket snöbollskrig och så, det var skit roligt, men ja, jag blev ju slängd några gånger, så mina kläder var ju inte jätte torra! :) haha
Men kvällen blev lång och vi somnade kanske halv 5 :) jag och elin sov med småbarnen, haha Fanny pratar i sömnen, lite roligt faktiskt, :) Matilda och Per sov i hennes rum. Sen ställde jag och Elin klockan på 10:45, vi skulle hem tidigt, elin skulle fira sin födelsedag idag med gäster och så ... Hoppas du får det trevligt elin,
Grattis till Dig elin, I förskott, :) haha
Nu ska jag inte skriva så mycket mer, jag ska väl typ bara vara hemma idag, men Gårdagen var iallafall heelt grym, Tack alla för en underbar dag!
Okej, det blev ett normalt inlägg, men för att vara en heel dag + natt:)
Elin är du glad nu? nu har du någonting att läsa! :)
Men jag kommer nog skriva mer idag, så oroa er inte,
imorgon är det Skola igen! får väl se hur det blir!
Nu dax att vattna blommorna! :)



Kommentarer
eg

vilket inlägg. Förstår att det tog långtid att läsa. Men de var de värt;)

2010-01-10 16:15:46
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0