Fredag kväll! :D

vilken dag,
Först skola, sen hem och städa lite, sen var det ner och kolla fotboll, Ja dom vann faktiskt :) Marcus gjorde mål också, Grattis :) haha
Nej men sen Drog jag hem till Matilda, dom bjöd mig på Mat idag, Mycket snällt faktiskt, och det blev lyx mat, Oxfilé och potatisgratäng, Det var Yber gott, och jävligt mätt blev jag, så jätte tack för det, sen blev det handboll, Och det var mycket spännande där på slutet, Satt typ och skakade, Men nej sverige suger verkligen, Sämst, inte vunnit en ända match lixom...
Men nu är jag hemma, Vet inte varför, men mamma ville att jag skulle vara hemma idag, Så vi får väl se, just nu kollar vi lets dance, sen vette fan :)

Ibland kan jag verkligen bli sur på vissa saker, och idag har jag varit VÄLDIGT irriterad :O
Först Det som du skrev på kommentarerna, INTE OKEJ,
Sen gick vi in och läste på spårvägens sida, ska ju möta dom imorgon, Fan vad dom är rädda för oss, Ska bli skit kul att möta dom, :) haha
Såhär står det :

På lördagkvällen är det Spårvägen HF1 som skall ta sig an Skånela IF på bortaplan i Vikingahallen.
Det första mötet i höstas slutade med Spårvägen vinst 34-28 efter en ganska ful och oborstad insats av gästerna.
Skånela är, i stort sett, detsamma som Upplands regionslag F94 och spelar oftast fult över gränsen för vad som äör accpetabelt.
Senast vi var på besök ute i Märsta kostade det ett antal utslagna tänder på Ella och det senaste mötet kostade en axelskada på Hanna.
Hur blir det denna gång? Tillåts Skånela att gå över gränsen i närkamperna och vem/vilka skadas denna gång? På lördagkväll vid 19:30-tiden vet vi svaret.

Hahahahaha, men kommentarerna är ju på våran sida, nu är jag Såå taggad, Vill ju såå spela nu, men men, :) vi hejar från sidan istället :)
Ska ju tydligen ha dom BÄSTA domarna också :) haha

Nej men nu ska jag kolla på Polen-slovenien! :)


Missade hela Böghögen, Men men, Var tvungen att lägga in lite :) hah

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0