DRYGA FAN!

Som ni såg inlägget igår, tog det typ 1 timme att spara :O fatta segt internet jag har :O
Men vad ska jag göra, jag måste faktiskt skriva ibland :) haha
Men idag är jag fan väldigt sur, Jag skulle kunna vaknat nyss. Men nej jag vet inte alls vad jag tänkte på igår, men jag ställde klockan 1 timme för tidigt :O Och klart jag trodde jag skulle gå upp då, så jag hoppar in i duschen, sminkar mig och allt, Precis när jag ska gå, kollar jag på klockan :/ 9:00. Blev jag sur på mig själv eller? Ja verkligen!
Men kanske lika bra att vakna, för nu kan jag plugga till provet som jag har i eftermiddag! ett omprov faktiskt!
Och Nej jag vet inte om jag kan, för jag har inte haft internet att plugga på, så aa jag gör det, sen skiter jag i hur det går, för jag kommer ändå inte komma plugga till nästa vecka, för jag har 2 prov till den här veckan, sen har jag ett prov nästa vecka också, så Nej jag får ta och göra det idag, Jag har ett Naturkunskapsprov som jag måste göra också! när fan ska jag göra det?

Men men, Idag är det som vanligt engelska på morgonen, Sen är det 2 timmar rast! Skit lååång tråkigt, Men aja, vad ska jag göra? :O
Sen är det Träning igen, ser Framemot den idag, ska nog försöka köra så mycket som möjligt! Jag känner att jag inte har ont längre, så varför inte spela fullt!?
JO NU SKA JAG FAN KÖRA... Trött på att bara sitta och kolla, Trött på allt just nu!

Nej men nu ska jag faktiskt vara duktig att plugga lite! :D

Och nu får vi se hur lång tid det tar för det här inlägget att laddas upp! :D
Att lägga in en bild nu, finns inte på kartan! :O

Kommentarer
jessan

följ bara mitt råd söta du; gå inte för fort fram. lyssna på en som har gjort det och failat igen. jag var borta i 9 månader, tränade två träningar och spelade match för fullt sen. och sen var det dags igen... inte kul säger jag bara. jag menar inte att du inte ska köra alls, FÖR DET ÄR KLART DU SKA :D men jag menar att det kanske är bra om du inte startar med 100% på en gång lixom. jag är såååå glad att du är påväg tillbaka maddeliitooo :D :D hoppas fan det går bra den här gången!! :D <3

2010-01-26 17:24:23
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0