EMO GIRL! :D

HOLA :D

Det var boxning idag på fysen, niklas var inte där så hans kompis körde med oss, Jävlar, det var det jobbigaste på länge, Men samtidigt kul...Körde med Miranda, Hahaha Det var otroligt roligt, man glömmer ju vad man skulle göra, så mycket att tänka på! :D haha
Sen var det hem snabbt för att kolla One tree hill, sen Duschen! :D en sköön dusch, Kände att jag var tvungen att sköta om mitt hår lite extra idag, eftersom att Matilda ska färga Mitt hår imorgon! undra hur det kommer bli, det var ett tag sen som jag var svart hårig, men nu vill jag vara det igen, Toning har jag köpt och inte färg, så det sliter inte på håret, sen måste jag klippa mig, inte hos frisören, jag klipper mig själv :) blir bäst så :D

Nu ska jag bara äta lite snabbt, eller halv 7 var maten klar, sen drar jag ner till hallen :) Herrarna har match mot Irsta! heja heja :) Damerna vann igår så jag hoppas att herrarna vinner idag, :)


vi kör på två förpackningar, Långt hår you know! :)

Kommentarer
julia

hahah ofta du klipper dig själv? :p

och madde.... plugga nu!!!!

2010-01-20 21:03:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0