En jävla massa funderingar

Åh vad heter programmet?...
Idrottsgalan, juste! :D Kollar ju på det, Det är ju tradition... Man hoppas ju att man står där en dag kanske :) hahah
Nej men jag pluggade bara lite som jag sa, sen har jag inte gjort mycket alls,
Skulle göra Anna's header, men jag har ingen idé så du får ge mig en idé! :D
Jag har Väldigt måånga tankar i huvudet just nu, inga roliga tankar om man säger så, men jag hoppas jag tänker på någonting annat snart,
Det här blir nog mitt sista inlägg för ikväll, imorgon har jag sovmorgon till halv 11, känner att jag behöver sömn idag,har inte sovit på jätte många nätter nu, kan inte sluta fundera! :O
Men om en timma CA så är det paradise hotel, Får ju bara inte missa det idag, men sen är det sova som gäller,

Hörde att vi vann över Kungsängen med typ 11 bollar, och dom spelade bra, jag ångrade att jag inte åkte med, men jag kan ju inte vara på varenda handboll sak, blir föör frestad då :'(


Jag vill vara liten igen, Kunna stå imål och inte ha några problem!!

Kommentarer
Anna

hmm jag vet inte, men typ som jag har fast med andra bilder, osv! vi kan ta det i skolan, så kan jag skicka bilder eller ngt ;)

2010-01-18 21:52:28
URL: http://alfmina.blogg.se/
lars waara

hoppas du tyckte om programmet

2010-01-19 12:07:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0