Färg på hela kroppen... :D

Okej, Nu har mitt hår Torkat heelt och jag Bestämde mig för att det behövdes klippas!! Så nu är typ 2 cm borta, man ser typ ingen skillnad, fast jag gör det, Mina toppar är Absolut inte lika mycket slitna nu, ME LIKE!! Sen klippte jag upp det lite mer, Så det är sköönt, För när jag går till frisören klipper dom aldrig upp mitt hår för dom säger att det är för tunt:O ( det är inte sååå jävla tunt faktiskt) Så nu klippte jag upp det lite extra :) Nu är det bara att vänta till det växer ut igen, Jag är väldigt nöjd ändå faktiskt,

Imorgon är det upp tidigt som vanligt, eller faktiskt... Vi har sovmorgon varannan dag, JÄVLIGT SKÖNT! :)
Men imorgon är det FYS på schemat, sen lite handboll, eller om det är tvärt om!:)
Dom som ska söka in nästa år ska träna den 5 feb :) Då ska jag vara där... Jag har fan längtat efter det lite :) haha
Flickorna i laget säger att dom är jätte nervösa, så det ska bli kul att se  :) haha Men dom har inga fys saker som vi fick ha! men men, livet är orättvist!

Nu ska Jag gå och lägga mig, Upp klockan 7 imorgon tror jag, Eller kanske halv 8, får se vad jag känner mig för att ställa klockan på...


Absolut inte den finaste bilden, Min söta lilla pyjamas.. Men man ser faktiskt att jag tagit en bit på topparna! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0