Förlåt matilda!

GODMORGON. vi vaknade kanske typ halv 1, eller jag vaknade lite tidigare, men dom andra flickorna znarkade som fan, så jag ville inte väcka dom! :D Men nu sitter vi iaf och äter lite frukost, Varm oboy och ägg, det är smaskens.
Kul var det igår iaf, Men vad hände med filmen flickor? :D hahaha
Men det roligaste var nog när jag lurade hela världen, eller alla mina läsare! :) hhaha
FÖR NEJ JAG HAR INTE FÄRGAT MITT HÅR BLONT... jag har fortfarande kvar mitt oranga hår, men jag ska färga brunt sen, inte blont har jag bestämt :D Eller vad tycker ni?
Jag hade annas hårförläggning i, det var därför jag skulle ha mössa på mig, Så matilda, du hade rätt från början men vi lyckades att lura dig ändå, :)  verkligen förlåt för att jag ljög, men jag ville faktiskt göra igen för det du gjorde! Men matilda, jag älskar dej ändå, <3<3

Nu ska jag nog bara ta det lite lungt, ska prova fläta anna's hår.
Men nu kan jag inte sluta skratta åt dom! dom kör bileken, ( dom kastar ett bi till varandra, Hahahahah)
Kanske lägger in filmen senare! :D 
Men nu ska jag vara lite social! 

Kommentarer
julia

man maaadde sluta gör sååå jag trodde ju på dig :(:(:(:(:(::(

2010-01-06 14:41:32
Anonym

Du borde färga den färgen de var jätte fint :) visst var det annas löshår du hade

???

2010-01-06 14:47:20
MKL

Det var kul, jävligt kul! Haha typiskt Madde ;)

2010-01-06 15:18:32
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0