Första inlägget 2010

Nu är det nog läggdax :)  hahaaha,
Dagen började iaf hemma hos matilda, där blev det lite wii och så, men sen var det nästan att springa till sätunaparken för att hinna kolla på allt fyverkeri! :D
Nu är det äntligen 2010, har inte direkt kommit in i det här än, men får väl se när jag vaknar idag! :D
Var hemma hos elin ett tag också, träffat folket! :D haha
Men var tvungen att gå hem sen, Så jag, Elin och Anna, promenerade hela vägen från fågelvägen hit till vikingahallen!! KALLT SOM SATAN,
på vägen träffade vi pontus och imad också, två som går i deras klass,
När vi kom hem satte vi på Alvin och Gänget, medans anna gick ut igen, Vad hände där ute egentligen? :P hahaha
Nu är klockan halv 6 på morgonen, nu kan man säga att man varit uppe ett dygn nästan, men jag tror att vi ska sova lite nu iaf :)
Nu ska jag umgås med vännerna lite innan vi somnar allesammans, :)

Inga bilder från kvällen har jag, mina händer frös ihjäl, vägrade ta upp kameran, 
Kul kväll har det varit!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0