Fredagsmys!,

hur många gånger har jag haft fredagsmys som rubrik egentligen?:) haha

Jaha, nu har klockan tickat som fan! :) klockan är över nio och jag har inte satt på mig smink än! :) haha
Men lite stress får man ha ibland, men jag bara fastnade framför datan :) haha
Idag vet jag inte alls vad vi har för lektioner, Eller på morgonen hade vi handboll egentligen men den lev inställd! :D väldigt skönt faktiskt, för att börja på en fredag d¨vi har fys är inte så jätte trevligt,
Men jag tycker så synd om jessica som itne visste att den var inställd, kommer till hallen med träningskläder och allt, :) haha, men samtidigt lite roligt, missade en hel sovmorgon! :D
Jag hoppas på sköna lektioner idag, jag kan verkligen inte mitt schema utantill, Men skulle vara bra att veta det, :)

Mathilda jätte bra om du kan fixa laget! :D för jag förstår ingenting, jag hoppas bara att alla är med nu, :) fråga om du behöver veta någonting :) haha
Nu: frukost, sen ska jag sminka mig, sen time to school.

Tänk om man skulle kunna sätta på sig ett par shorts och ett linne och sen bara gå ut?
Nej, jag kan inte ens gå med det här hemma, det är 17 grader i våran lilla lägenhet, det måste vara något fel! :)
Nu vill jag verkligen tillbaka till thailand! :)


Kommentarer
eg

Jätte fint har du fixat bloggen;)

2010-01-08 11:36:44
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0