FRIDAY= fridag :D

OKEJ, Hemma från skolan nu :=) Mycket skön dag, på svenskan pluggade vi  bara till provet så det var jätte skönt:)
Satt och pratade lite med Marcus och Per om i sommar! Nu ska jag faktikt se till att det blir GOTLAND, Så jag snackade med mamma lite nu :) och ja, jag fick åka dit för henne om jag betalade själv :) nu är det bara att jag ska övertala Pappa ;) Men vi Bör nog planera lite till!:D För det skulle typ vara såå jävla skojsigt... haha
Nej men nu ska jag Städa mitt rum, jag börjar faktiskt göra det nu varje fredag, och hittils har det funkat bra :) ME LIKE! Mamma varnar mig med att hon ska ta kort på mitt bombnedslag och lägga ut på facebook :) haha Det vill jag ju inte,
Så när jag har städat klart, drar jag ner till hallen, det är ju SHANGHAI idag halv 5, nu hoppas jag att dom vinner, Och matilda jag hoppas du ska kolla :)


Får nog ta och noppa mina bryn lite nu :)
SMÄRTA

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0