GOTLANDSPLANER!

Nemen HALLOJSAAN! :)
som sagt, Elin, Anna och Matilda kom ju hit igår, :) Matilda skulle sen dra på kvällen till Per, men jag var glad att hon kom ändå, för hon var här hela kvällen :)
Trevligt hade vi iallafall, Vi har nu suttit och letat stugor till Gotland, Vecka 28 kommer vi nog åka låter det som :)
Men då tajmar det inte lönen, så vi får se hur det blir, vi har iallafall hittat värsta lyan, Så vi mejlade honom och nu har han svarat, Nu blev jag faktiskt riktigt tagga xD
Nu ska vi bara få med folket :) hahaha

Okej, vi slog rekord igår med att somna tidigt, vi somnade faktiskt klockan halv 3 :)
Och nu vaknade vi vid 11, jag är faktiskt utvilad vet inte om dom andra är det, hihi ( jo det är dom)
aja, nu ska vi gå och äta frukost, får se vad som hittas i vårat tomma kylskåp :)
Sen ska vi faktiskt döma idag, på storplan för första gången, Hoppas nu inte att Matilda kommer försent, då är jag typ sååå körd :)

VI HÖRS senare! :)


Den lilla morgonfrippan!...

Kommentarer
sandra

Men jag menar inte anders som ni hade utan anders som vi hade när vi spelade sverige cupen :) han är faktiskt riktigt bra, och dom två tillsammans skulle vara grymt bra! :) <3

2010-01-24 16:29:16
URL: http://saandrastark.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0