Handboll-Plugg-PH

Dax för att skriva lite nu kanske! ;D Skolan idag var jävligt låång tråkig, jag hatar att sitta i skolan och vänta i 2 timmar tills IGUN börjar :O Men vad gör man? IG fick jag på provet också, inte så oväntat om man säger så, visste att jag skulle få det, fattar verkligen ingenting av det ämnet, men nu börjar vi med psykologi, det ska jag skärpa till mig lite i :)

Träningen var ju soft som attans! xD Körde minihandboll hela träningen, sen lite fys, Jag körde mina armsaker på slutet, gick faktiskt MYCKET bra, känner att jag kommer tillbaka mer och mer för varje dag, och jag vet att jag säger att jag kommer spela steg 4, men jag har också någonting inuti mig som säger att jag inte kommer att spela, har fortfarande inte köpt skydd, Men jag önskar verkligen att jag kommer få spela, Jag vill fan komma till steg 5, okej, det kommer bli svårt, men jag tänker inte göra samma tabbe som förra året, det finns inte!!!!

Efter träningen var det Dammatch, Dom vann stort över GT, inte någon match som jag var jätte inne i... men det var kul att sitta på läktaren ändå...
Har ni aldrig gjort på någon i eran klass eller något sånt, hästen bajsar? när man tar upp hästsvansen och säger hästen bajsar på samma gång? hahahahhaa Det är verkligen skit kul, låter lite barnsligt, men det får man lov och vara ibland! :D

Nu är det handboll på tv, Sverige-sloveninen, Och sen är det PH... Undra vad som kommer hända idag, vem åker ur?
Men jag pluggar också på samma gång, naturkunskaps prov på Torsdag, och jag vet inte vad vi håller på med! :O

Nu ska madeleine gå, hade bra, vi hörs och synes senare!
Och Anna, han kommer inte vara där för han har SM! :D hahaha


I WANT BACK!!!

Kommentarer
Anna

HAHA hästen bajsar :-D Så jävla klockrent så jag dör! fyfan va kul, haha! :-D

2010-01-19 22:40:49
URL: http://alfmina.blogg.se/
anna

skriv din söta kommentar här

2010-01-20 10:15:14
URL: http://shitbulle.blogg.se/
anna

så jäkla dåligt !!

mitt liv e förstört !!!! xD hahahah

2010-01-20 10:16:04
URL: http://shitbulle.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0