Här kommer bumbibjörnarna

Sista lektionen för idag! :D men den jobbigaste kvar också :D
Fick nyss ett roligt Besök här på skolan! :D
Matilda, Anna och Elin kom hit, ! :D dom ska tydligen inte börja på den här skolan :D haha det var för mycket folk :)
Men dom kommer gå här iallafall :P
Trodde faktiskt inte dom skulle orka sig upp hit idag, Hahah trodde dom skojade idag, men det var trevligt, inte för att dom kom så bra tid, för våran lektion började precis, haha
Jag kommer inte sitta i hallen idag efter skolan, måste hem och hämta alla saker, :D jag och Miranda ska sluta hänga så mycket i hallen år 2010, men jag vet inte hur bra vi kommer lyckas med det :)
Nu måste jag börja anteckna, NAAT

Kommentarer
julia

hhahah ni kommer aldrig lyckas :D

2010-01-07 13:38:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0