Hemma i lilla r-berg! :D

Nu sitter jag här hos anna i lilla losersberg! :D
Det är faktiskt väldigt mysigt här, :D
Matilda kunde inte komma tyvärr, så det är bara jag elin och anna här, men frida är också hemma :D vi försöker väl få hit lollo! men får se om hon kommer,
Jag har precis färgat mitt hår blondare, blev faktiskt riktigt nöjd :)...
Men jag kommer säkert färga tillbaka till brunt när som helst, men jag stog faktiskt inte ut med mitt Oranga hår längre, :D Tog ett tag eftersom att anna färgade, men nu är jag faktiskt nöjd, jag har saknat mitt hår jätte länge!
Nu vet jag inte vad vi hittar på, snacka massa blaj är ju alltid roligt, :)

Kanske skriver ett inlägg senare också :)





Men jag måste nog färga min utväxt lite blondare, för nu är den verkligen orange!



Kommentarer
julia

jättejättefint madde!!! i like it ;)

2010-01-05 22:44:22
emma

det blev jättefint madde ;D

2010-01-05 23:16:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0